mandag 26. desember 2011

Kjærlighet og forventninger

Vinteren er en stille tid når det kommer til fotografering. Fraværet av dagslys, kalde temperaturer og blåst gjør at forholdene utendørs ikke er ideelle. Til tross for at jeg ikke har så mye nytt å meddele ønsker jeg å holde bloggen i gang, så i dag legger jeg ut noen romantiske bilder fra da Harriet og Olaf giftet seg i sommer. Å ta bilder av brudepar er noe av de vakreste jeg vet. På en slik dag er det mange følelser i luften. Forventninger, kjærlighet og glede. 

Om bare noen dager trer vi inn i et nytt år, som etterhvert leder til en ny vår, med nye ekteskap som skal inngås. Trenger du hjelp til å forevige ditt bryllup kan du kontakte meg på cmoments@hotmail.com

Et godt og kjærlighetsrikt nytt år til dere alle!

1 kommentar:

  1. Ååh, jeg gleder meg til du legger ut nye bilder. Snart? Ja!!

    SvarSlett